22 Temmuz 2010 Perşembe

Hesabınızı Size Veremiyoruz!

18-7-2010/pazar günü, http://tefekkur-tezekkur.blogspot.com/ adresli blogumun ve aynı google hesabıyla açmış olduğum diğer üç blogumun da, kumanda paneline girmem için her zaman ki kullanmış olduğum şifrem kabul edilmedi. Yeni şifre aldım, bu defa yeniden blog oluşturmam için bir aşama ile karşı karşıya kaldım. Aynı google hesabı ile tekrar blog oluşturdum ama yine de diğer bloglarıma ulaşamadım.

Blogger yetkililerine mail yoluyla irbat kurulabilecek bir yer göremedim. Sadece bazı formlarla irtibat mümkün oldu. Bana sunulan cevap ise şu oldu: Raporunuz için teşekkür ederiz. Araştırmamızı tamamladık ve şu an için hesabınızı size geri veremiyoruz. Verdiğiniz bilgilere göre bu hesabın sahibi olduğunuzu doğrulayamadık. Hesabın sahibi olduğunuzu doğrulayan ek bilgiler verebilecekseniz, lütfen şu sayfayı ziyaret edin diye bir link verdiler. Tüm detaylarıyla doldurmama, defaatle yinelememe ragmen, bloglarım bana verilmedi! Blogger yetkililerinin nasıl bir çalışma tarzları var anlayabilmiş değilim... Kendilerine ne diyeceğimi bilemiyorum...

Bu olayla karşılaşmadan bir gün evvelinde içimden blogumun kopyasını almak geldi. ''dışa aktar'' butonunu kullanarak kopyasını aldım. Çok enteresan bir hal... eğer o anki hislerime kulak verip kopyasını almamış olsaydım şuan hiç bir yazım ve sizlerin yorumları elimde olmayacaktı. Bu da Allah(cc) hu'nun başka bir lütfu oldu bana... Hadisi şerifte Efendimiz(sav.)''zorluk gelip şu kayanın içine girse, muhakkak kolaylık gelir onu ordan çıkarır'' buyuruyorlar...